VRÁTENIE TOVARU DO 30 DNÍ

DORUČENIE ZADARMO OD 37 EUR

Často kladené otázky

1. Ako dlho trvá doručenie a koľko stojí?

Dodacia lehota závisí od konkrétneho objednaného tovaru. Pri každom produkte je uvedená dostupnosť. Pokiaľ je pri produkte uvedená dostupnosť Skladom, produkt expedujeme do 24 hod. Ak sa pri produkte uvádza dostupnosť: doručenie do 7 dní, produkt bude v rámsi tejto lehoty odoslaný.

Náklady dopravy závisia od výšky objednávky. Pri objednávkach v hodnote do 37,00€ je výška poštovného už od 3,29€. Objednávky presahujúceho celkovú sumu 37,00€ sú odosielané zadarmo.

2. Ako sa zaregistrovať v Zaina internetovom obchode?

Ak si chcete vytvoriť účet, kliknite na ikonku "Panáčika - Môj účet" nachádzajúceho sa v pravom hornom rohu stránky, a ďalej zvoľte možnosť "Vytvoriť účet". Zadajte svoj e-mail, priezvisko, adresu, telefónne číslo a heslo. Môžete sa zaregistrovať rovnakým spôsobom, počas nákupu.

3. Aké sú výhody vytvoreného účtu na Zaina.sk?

Po prvé si môžete uložiť svoju doručovaciu adresu a fakturačné údaje, ako aj sledovať svoju objednávku, podať formulár na vrátenie, alebo reklamáciu tovaru a ľahko kontaktovať náš zákaznícky servis v súvislosti s Vašimi objednávkami.

4. Ako sa môžem prihlásiť k odberu noviniek?

Môžete sa prihlásiť k odberu noviniek kliknutím na "Newsletter" z menu v spodnej časti stránky (k dispozícii na každej stránke) alebo na button 10% OFF zobrazený na okraji v ľavej časti stránky.

5. Ako sa môžem odhlásiť z newslettera?

Môžete sa odhlásiť zo zasielania noviniek po kliknutí na príslušný odkaz uvedený v päte každého newslettra.

6. Čo mám robiť, keď som zabudol svoje heslo?

Po kliknutí na ikonku "Môj účet" prejdite na "Zabudli som heslo?" a zadajte svoju e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Na túto adresu Vám zašleme Vám odkaz na stránku, kde zadáte a potvrdíte nové heslo.

7. Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?

Môžete sa obrátiť na náš zákaznícky servis dvomi spôsobmi: telefonicky alebo vyplnením kontaktného formulára dostupného pod odkazom "Zákaznícky servis" v dolnom menu "Kontakt".

8. Ako môžem správne dokončiť svoj nákup?

Ak je vaša objednávka správne zrealizovaná obdržíte e-mail s potvrdením.

9. Môžem vidieť, čo sa deje s mojou objednávkou?

Základnou informáciou o stave objednávky je priradený status, ktorý môžete vidieť po prihlásení do Vášho účtu. Registrovaní užívatelia majú možnosť sledovať zásielku s presmerovaním na kuriérsku službu s informáciami o konkrétnej zásielky.

10. Čo znamenajú statusy objednávky?

Čaká na vybavenie - znamená, že Vaša objednávka bola prijatá;
Zrušený - znamená, že Vaša objednávka bola zrušená. Ak Vaša objednávka bola zaplatená vopred čiastka bude prevedená na Váš účet v priebehu niekoľkých dní;
Spracovanie - znamená, že objednávka bola odoslaná do skladu;
Odoslané - znamená, že objednané výrobky sú zabalené a dodávané zo skladu na danú adresu.
Prijaté - naznačuje, že objednané výrobky sú Vami prijaté a objednávka je uzatvorená.

11. Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Áno, objednávku je možné zmeniť alebo do doby pokiaľ ste neboli informovaní, že vaša objednávka bola už odoslaná.

12. Čo mám robiť, keď dostanem poškodený alebo nesprávny produkt?

Mali by ste kontaktovať náš zákaznícky servis. Môžete tak urobiť prostredníctvom kontaktného formulára https://www.zaina.sk/kontakt . Do 30 dní od dátumu nákupu, môžete výrobok vrátiť bez dodatočných nákladov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Nevadí... Kontaktovať nás môžete kedykoľvek aj prostredníctvom Kontaktného formulára TU

Prihlásiť sa

Nový zákazník

Vytvorte si účet a nakupujte pohodlne a jednoducho.

VYTVORIŤ ÚČET
Hore

Prihlásiť sa

Nový zákazník

Vytvorte si účet a nakupujte pohodlne a jednoducho.

VYTVORIŤ ÚČET
Táto stránka používa cookies. Viac info