VRÁTENIE TOVARU DO 30 DNÍ

DORUČENIE ZADARMO OD 37 EUR

Vrátenie & Výmena

Vrátenie tovaru

Pokiaľ produkty alebo produkty, ktoré ste si unás zakúpili nie sú zhodné s Vašimi očakávaniami, môžete ich vrátiť v priebehu 30 dní odo dňa doručenia. Vrátený tovar nemôže byť poškodený alebo zničený, vyžadujú sa všetky originálne etikety a visačky.

Postup pri vrátení tovaru

- vyplňte formulár o vrátení tovaru umiestneného na stránke e-shopu, alebo vyplňte návratku, ktorú ste obdržali spolu s tovarom pri prevzatí zásielky (návratka je predtlačená na druhej strane faktúry);
- zabaľte produkty - môžete použiť rovnaký obal, v akom ste tovar dostali. Taktiež je potrebné priložiť faktúru, uľahčí a urýchli to proces vrátenia peňazí.

Vrátenie peňazí nastane v priebehu niekoľkých dní odo dňa obdržania Vašej zásielky.

Tovar je potrebné zaslať na poštovú adresu predávajúceho:

www.zaina.sk, P.O.Box 63, 064 01 Stará Ľubovňa

Spôsob, akým je možné vrátiť finančné prostriedky:

  • vo forme darčekovej poukážky v hodnote vráteného tovaru
  • bankovým prevodom na Vami uvedené číslo účtu
  • poštovým poukazom na Vami uvedenú adresu

Po održaní vráteného tovaru zákazník obdrží potvrdenie o vrátení tovaru e-mailom, ktorý obsahuje informácie, kedy a akým spôsobom budú zákazníkovi vrátené finančné prostriedky.

Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný prijať a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí alebo nový tovar. V prípade straty zásielky slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou predávajúci nenesie zodpovednosť.

Za vrátenie tovaru si predávajúci neúčtuje žiadne ďalšie poplatky ani poštovné náklady. Darčekový kupón alebo finančné prostriedky Vám budú vrátené do 14 dní od prijatia zásielky.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať aj e-mailom na info@zaina.sk alebo telefonicky na našej zákazníckej linke +421/944 008 601 v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 16.30 hod.

Upozornenie: Pri vrátení tovaru platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku. Pri reklamácií tovaru je potrebné vrátiť tovar vrátane príslušenstva a dokumentácie spolu so záručným listom, resp. kópiou dokladu o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá.

Výmena tovaru

Kupujúci má právo v rámci predĺženej lehoty 30 dní tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom" obchode a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Zaina.sk si vyhradzuje právo na neschválenie výmeny tovaru, ktorý javí známky viditeľného nosenia vo vonkajšom prostredí a nemá žiadnu chybu od výroby.

Postup pri výmene tovaru

Kupujúcemu odporúčame pri výmene tovaru vyplniť návratku, ktorú obdržal spolu s tovarom pri prevzatí zásielky (návratka je predtlačená na druhej strane faktúry). Korektné vyplnenie návratky urýchli celkový proces výmeny tovaru. Ak si chcete tovar pri výmene rezervovať vopred, doporučujeme využiť online formulár "Výmena/rezervácia produktu", kde uvediete popis produktu, ktorý vraciate a taktiež popis produktu, o ktorý máte záujem (popis produktu musí obsahovať kód produktu, veľkosť, farba).

Tovar je potrebné zaslať na poštovú adresu predávajúceho:

www.Zaina.sk, P.O.Box 63, 064 01 Stará Ľubovňa

Po održaní vráteného tovaru zákazník obdrží potvrdenie o vrátení tovaru e-mailom.

Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí alebo nový tovar. V prípade straty zásielky slovenskou poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou predávajúci nenesie zodpovednosť.

Za výmenu tovaru si predávajúci neúčtuje žiadne ďalšie poplatky ani poštovné náklady. Vymenený tovar Vám zašleme Slovenskou poštou alebo kuriérom UPS v čo najkratšom možnom čase po obdržaní vráteného tovaru. V prípade, že pri novom produkte, o ktorý máte záujem je uvedená dostupnosť skladom, bude výmena zrealizovaná do 3 pracovných dní. Ak je pri produkte uvedená doba dodania 7-10 dní, bude táto výmena zrealizovaná v tomto čase.

O bližšom termíne dodania (výmene tovaru) je možné sa informovať aj emailom na info@zaina.sk alebo telefonicky na našej zákazníckej linke +421/944 008 601 v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 16.30 hod.

Upozornenie: Pri výmene tovaru je potrebné vrátiť aj daňový doklad - originál faktúru. V opačnom prípade nie je možné tovar vymeniť.

Prihlásiť sa

Nový zákazník

Vytvorte si účet a nakupujte pohodlne a jednoducho.

VYTVORIŤ ÚČET
Hore

Prihlásiť sa

Nový zákazník

Vytvorte si účet a nakupujte pohodlne a jednoducho.

VYTVORIŤ ÚČET
Táto stránka používa cookies. Viac info